خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 11:06
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
علیزاده در تذکر شفاهی:

مجلس یازدهم طرح‌های عالمانه و شجاعانه را در دستور کار خود قرار داد

نماینده مردم عجب‌شیر در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم طرح‌های عالمانه و شجاعانه را در دستور کار خود قرار داد، گفت: قوانینی مثل تصویب اقدام قانون راهبردی مقابله با تحریم‌ها، مالیات بر عایدی سرمایه، رتبه‌بندی معلمان، جوانی جمعیت، تسهیل صدور مجوز کسب و کار، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق سربازان از جمله این موارد بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود گفت: مجلس یازدهم در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است که هنوز بسیاری از مطالبات به حق مردم از دولت و مجلس بر زمین مانده است، اما عقل و انصاف حکم می‌کند که از همه همکاران خود به ویژه ریاست مجلس جناب آقای قالیباف قدردانی کنم که در این 4 سال تمام همت خود را برای تصویب طرح‌های عالمانه و شجاعانه به کار گرفتند از جمله قوانینی مثل تصویب اقدام قانون راهبردی مقابله با تحریم‌ها، مالیات بر عایدی سرمایه، رتبه‌بندی معلمان، جوانی جمعیت، تسهیل صدور مجوز کسب و کار، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق سربازان و ... بوده است که برخی از این قوانین به تنهایی برای موفقیت یک دوره مجلس کافی است.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ادامه داد:4 سال قبل مردم مراغه و عجب‌شیر با رأی خود مسئولیت سنگین نمایندگی را برعهده این فرزند خویش گذاشتند، اکنون پس از 4 سال در حالی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که در بین خود و خدای متعال ذره‌ای احساس کم فروشی ندارم و خدای متعال بر این حقیر منت نهاد که هم در صحن مجلس و هم در پیگیری امورات حوزه انتخابیه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در پیشگاه شهدا، امام شهیدان و در محضر ملت شریف شرمنده نباشم.

وی افزود: در این دوره 4 ساله بزرگترین پروژه عمرانی منطقه یعنی آزادراه مراغه به هشترود از یک کارگاه تعطیل به کارگاه بزرگ سازندگی منطقه تبدیل شد به طوری که اکنون 30 کیلومتر آن آماده بهره برداری است و الباقی آن هم پیشرفت خوبی داشته که در صورت همت دولت در 3 سال آینده زیر بار ترافیکی خواهد رفت. بزرگترین نیاز عجب شیر یعنی بیمارستان آن بعد از سال‌ها انتظار مردم به بهره‌برداری کامل رسید.

علیزاده ادامه داد: بیمارستان 350 تختخوابی وارد قانون برنامه شد و با تفاهم سازمان تأمین اجتماعی به 550 تختخوابی تبدیل گردید یعنی بزرگترین بیمارستان بعد از تبریز خواهد بود. از جمله اقدامات دیگر می‌توان به تکمیل بیمارستان سینا، راه‌اندازی دانشکده پزشکی، پذیرش دانشجوی پزشکی، تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی عجب‌شیر، تجهیز مراکز درمانی مراغه و عجب‌شیر به ده‌ها دستگاه ام. آر.آی و سی تی اسکن و ... گازرسانی به تمام روستاهای مراغه و عجب‌شیر ، افزایش ظرفیت گاز مراغه به دو برابر، افزایش ظرفیت گاز صنعت عجب‌شیر به 5 برابر، بیش از هزار میلیارد ریال برای تکمیل کنارگذر عجب‌شیر، وارد قانون شدن کنارگذر مراغه، بیشترین پیشرفت تاریخ پایاب عجب‌شیر، احداث سالن چندمنظوره عجب‌شیر، اخذ دستور چهاربانده کردن جاده مراغه – هشترود و شروع عملیات اجرایی فاز اول آن، رونق بی‌سابقه شهرک صنعتی و استقرار کارخانه‌های بزرگ غیرآلاینده مثل بزرگترین کارخانه بطری‌سازی ایران با تأمین قسمتی آب، برق و گاز شهرک صنعتی، بیشترین حجم احداث راه روستایی، آنتن موبایل، فیبرنوری. احداث بیش از ده‌ها تقاطع غیرهمسطح در نقاط حادثه‌خیز، انقلاب در حوزه واحدهای تولیدی، ده‌ها اقدام اساسی دیگر اشاره کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378649
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری