خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/04 - 11:24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
سرمدی واله در نطق میان دستور:

مجلس یازدهم در قانون گذاری و توجه به مشکلات، مردم را رها نکرد

نماینده مردم اسدآباد گفت:مجلس یازدهم که مدال انقلابی را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد، در قانون گذاری و توجه به مشکلات جانب توده مردم را رها نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت کیومرث سرمدی واله طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 4 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: بارش ابابیل بر سر دشمن کودک کش موجی ار خوشحالی و غرورملی و جهانی را رقم زد و دست و بازوی نیروهای مسلح بوسه می زنیم و به فرمانده کل قوا افتخار می کنیم.

وی افزود: مجلس یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود مجلسی که مدال انقلابی را از رهبر نظام دریافت کرد و در قانون گذاری و توجه به مشکلات جانب توده مردم را رها نکرد.

وی افزود: حرکت در جهت تحقق آرمان های رهبری و توجه به مشکلات مردم وحل مشکلات زیرساختی محورهای مشترک مجلس و دولت بود و چهار سال پیش نگرانی هایی را مطرح کردم و امروز بخش بزرگی از این نگرانی ها برطرف شده است هرچند مشکل بیکاری جوانان مانند غمی سنگین مرا آزار می دهد.

نماینده مردم اسدآباد تصریح کرد: در راستای دستور صریح مقام معظم رهبری در بیان خدمات عرض می کنم امروز دیگر گردنه اسدآباد شاهد حوادث جانی نیست،مشکل آب شرب اسدآباد حل شده  و به آب پایدار نزدیک شدیم،امروز شاهد تکمیل یادمان مخروبه سیدجمال الدین و افتتاح سینما روباز خواهیم بود،بیمارستان مخروبه حضرت امیر اسدآباد در حال احداث است ، 53 روستای منطقه اسدآباد از سه سال پیش آباد تر است و شهرک صنعتی اسدآباد قابلیت جذب سرمایه گذاران را یافته و مالیات استان همدان به استان برگشته و استخر شهید سلیمانی افتتاح شده است،پروژه های ورزشی در حال توسعه است،80میلیارد تومان کمک دولت و 25میلیارد اعتبارات در اختیار اینجانب در اختیار مسئولین است و اتفاقات بزرگ دیگری که در حال عبور از آن هستیم.

وی خطاب به رئیس سازمان برنامه گفت: هرچه سریعتر مجوز ماده 23 تونل گردنه اسدآباد را صادر کند و وزارت صمت جهت تدبیر برای ادامه کار کارگران ذوب آهن اسدآباد حساس باشد و مجموعه صبانور از ورود به دسته بندی ها خودداری کنند و گله خود را از مجموعه هایی که می توانستند در کنار ما برای حل مشکل اشتغال باشند اعلام می کنم . عرض می کنم وزارت صمت اقدام خاصی نکرد.

سرمدی واله در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر وحدت کلمه و انسجام ملی تاکید کردند و هر اقدام و تصمیمی در همه سطوح ملی و منطقه ای به این وحدت آسیب بزند قطعاً بر خلاف منویات رهبری است همینطور از ریاست مجلس و نمایندگان انقلابی بابت همراهی تشکر می کنم و از مردم اسدآباد و اصحاب رسانه قدردانی می کنم و بخاطر اشتباهات و کوتاهی های غیر عمد عذرخواهی می کنم./

پایان پیام

  • کد خبر : 377565
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل