خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حیدری در تذکر شفاهی:

مجلس یازدهم برای ارتقای معیشت بازنشستگان، فرهنگیان و رزمندگان معسر اقدامات مهمی انجام داد

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس گفت: مجلس یازدهم برای ارتقای معیشت بازنشستگان، فرهنگیان و رزمندگان معسر اقدامات مهمی انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهریار حیدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن ارائه عملکرد خود در بخش استانی و ملی، عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته در منطقه آزاد تجاری قصر شیرین، این منطقه وارد فاز عملیاتی شد.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سر پل ذهاب در مجلس، افزود: سامانه گرمسیری از 2 هزار هکتار به 27 هزار هکتار افزایش یافت و همچنین برای سال جاری 2 هزار میلیارد تومان برای این مهم اختصاص پیدا کرد تا اراضی باقیمانده در مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: آسفالت و بهسازی راه های مواصلاتی سه شهرستان به خوبی انجام شد و گازکشی در 3 شهرستان به پایان رسید، همچنین ارتقاء یکی از بخش ها به شهرستان در دستورکار قرار گرفته است.

حیدری ادامه داد: موضوع کولبری نیز با همکاری نمایندگان مصوب و به زودی اجرایی خواهد شد. مرز تیله کوه نیز به زودی بازگشایی خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در حوزه اقدامات ملی گفت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، فرهنگیان و رزمندگان معسر اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در زمینه ساماندهی کارکنان دولت نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و امروز نیز این مسئله نهایی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و مرزبانی در راستای ایجاد امنیت در کشور تقدیر و تشکر و برای مجلس دوازدهم آرزوی توفیق کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378422
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری