خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/22 - 11:15
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
بشیری در نطق میان دستور مطرح کرد:

لزوم تدابیر کارشناسانه توسط مسئولان برای مدیریت پول های آزاد شده کشور

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تدابیر کارشناسانه ی مسئولان برای ورود سرمایه و پول های آزادشده مردم به زیرساخت‌های کشور بکار گرفته شود تا همه از آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  فرهاد بشیری نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود گفت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و سیدساجدین امام زین العابدین(ع) ،یاد و خاطره شهیدا وامام شهیدان را گرامی می دارم  و برای مقام معظم رهبری آرزوی توفیقات بیشتر را از خداوند متعال خواستارم.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: حال که همایش معنوی اربعین حسینی(ع) را پیش رو داریم ،از دست اندرکاران می خواهم تمامی سعی خود را به کار گیرند وحضور باشکوه دغدغه مندان دراین مناسب عزتمندانه و وحدت آفرین را فراهم کنند.



وی افزود:برای مردم کشورم خصوصا مردم شریف آباد، فرون آباد و روستاهای تابعه آرزوی موفقیت‌های بیشتر را از خداوند خواستارم.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد:  از دیپلماسی سیاسی دولت تشکر می‌کنم ،هم اکنون بخشی از پول‌های بلوکه شده مردم به داخل کشور با پیگیری‌های بسیار زیاد وزارت امورخارجه باز می‌گردد؛ لازم است تدابیر کارشناسانه توسط مسئولان برای ورود این سرمایه مردم به زیرساخت‌ها کشور  بکار گرفته شود تا همه مردم از بهره آن برخوردار شوند؛همچنین به نحوی تبیین کنند که میزان تورم و گرانی کالاها خصوصاً مایحتاج روزانه مردم کاهش قیمت پیدا کند و موجبات آسایش و آرامش آحاد مردم را به وجود آورند.



نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت و کمیسیون‌های اقتصادی و بودجه  مجلس اراده و عزم خود را هم اکنون مصمم کنند تا تیم اقتصادی دولت هم در آستانه دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان بتوانند کارنامه قابل قبولی را دریافت کنند و نزد خداوند بزرگ و مردم سربلند باشند.



فرهاد بشیری با اشاره به لایحه حجاب و عفاف،مطرح کرد: لایحه حجاب و عفاف مطالبه  همه مردم شریف است از مجلس شورای اسلامی و همکاران گرامی تقاضا دارم با دقت ،سرعت و توجه همه جانبه مسائل دینی و مذهبی مورد توجه قرار گیرد. نمایندگان درخصوص تصویب آن با حفظ تمامی جهات اقدام کنند تا هرچه سریع تر به نتیجه مطلوب برسد.



وی اظهار کرد: صنایع خصوصاً صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های کارگری به ویژه بیمه کارگران ساختمانی و اصلاح قانون کار و امنیت شغلی آنها و تشکل‌های مربوط به آنها مورد توجه و حمایت بیشتر برنامه ریزان و مجریان قرار گیرد تا موجب حضور همه جانبه و مشارکت مردم در امور جاری و زندگی خود با  نهایت طیب خاطر انجام شود.



نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مصوبات استانی و پروژه های این شهرستان،تاکید کرد:رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی و مسولان دولت و مجلس به شهرستان پاکدشت سفر کرده اند؛ لازم است مسولین محترم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث؛ازجمله کمربندی ملی پاکدشت که یکی از مطالبات مردم شرق کشور است؛ همینطور شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد و همچنین کمبود و برطرف کردن مشکل آب شرب شهرها وروستاها ،تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری شهدای بهزاد شهرستان پاکدشت ،تکمیل بیمارستان زعیم شریف آباد تعاونی‌های مسکن به ویژه امیرالمومنین(ع)، کوثر ،شهرک انقلاب و سایر پروژه‌ها اقدام کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن گرامیداشت روز مقاومت تصریح کرد:به انجمن‌های کارگری ساختمانی از شهرستان پاکدشت و همه کارگران که از سراسر کشور امروز در صحن مجلس حضور پیدا کردند خیرمقدم می گویم.یاد همه شهدای مقاومت خصوصا سردارقاسم سلیمانی را گرامی میداریم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 366479
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار