خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 12:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سلیمی در تذکر شفاهی:

عده‌ای با کج‌فهمی در مقابل قانون اقدام راهبردی سرکشی می‌کنند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: رهبری فرمودند قانون اقدام راهبردی کشور را از بلاتکلیفی نجات داد و ایرادات به آن وارد نیست اما عده‌ای با کج‌فهمی در برابر قانون سرکشی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: رهبری فرمودند که این قانون کشور را از بلاتکلیفی نجات داد اما عده‌ای با کج‌فهمی در برابر قانون سرکشی می‌کنند و من به این آقایان عرض می‌کنم که بدانید انقلاب شده است هرچند که پس از انقلاب نیز مسئولیت‌هایی داشته‌اید اما ظاهراً بیش از اندازه با مقامات غربی قدم زده‌اید و سرکش شده‌اید و لازم است قوه قضائیه در مقابل سرکشی برابر قانون اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: وضعیت اجاره بها در کشور رها شده است لازم است هر چه سریعتر در خصوص آن تدبیری اندیشیده شود، همچنین احکام بازنشستگان کماکان صادر نشده است و باید دستگاه‌های ذیربط نسبت به اصلاح این رویه اقدام نمایند.

وی با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو تصریح کرد: ضمن تشکر از دولت برای اجرای قانون مجلس عرض می‌کنم که هنوز این قانون دست‌اندازهایی دارد که باید این مشکلات مرتفع شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380964
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

تصاویر

آخرین اخبار