خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 13:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
جعفری آذر در تذکر شفاهی:

طرح دولت فاصله 15 برابری قیمت آرد سهمیه ای و آزاد را ایجاد کرده است

نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: کاهش سهمیه آرد نیاز به اصلاح دارد و تا پایان دولت سیزدهم اصلاحات انجام شود زیرا موجب فساد و فاصله 15 برابری قیمت آرد سهمیه ای و آزاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی جعفری آذر در نشست علنی امروز ( دوشنبه 22 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصاد و دارایی، گفت: تقریبا دو سال است از اردیبهشت  سال 1401 طرحی در خصوص نان درحال اجرا است اما به دلیل اینکه اسم و مدت آن معلوم نیست نتیجه ای جز صف های طولانی در استان و شهرهای ما دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سامانه ای که تحت عنوان نانینو ایجاد شده نتوانسته علی رغم پرداخت یارانه مستقیم و غیر مستقیم صفوف را کم کند، مردم و نانوایان که هزینه اجاره و کارگر آنها زیاد شده ناراضی هستند و علی رغم همه نظارت‌ها تا زمانی که این طرح اصلاح نشود این گرفتاری رفع نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از وزیر جهاد کشاورزی و امور اقتصاد دارایی درخواست دارم این طرح که موجب نارضایتی مردم شده است اصلاح کنند، عنوان کرد: کاهش سهمیه آرد نیاز به اصلاح دارد و تا پایان دولت سیزدهم اصلاحات انجام شود زیرا موجب فساد و فاصله 15 برابری قیمت آرد سهمیه ای و آزاد شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 379456
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار