خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بهروزی‌فر در تذکر شفاهی:

ضرورت پیگیری تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه فومن و شفت

نماینده مردم فومن در مجلس خواستار پیگیری تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه فومن و شفت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خلیل بهروزی‌فر در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: بحث پول‌پاشی و تخلفات گسترده و همچنین تخریب در انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفقت صورت گرفته است، همچنین در ارتباط با کدملی بدون حضور فرد در پای صندوق یکی از مشکلات اساسی بود که متأسفانه در حوزه انتخابیه‌ها رخ داده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: ضعف و بی‌تدبیری مدیریت شرکت توزیع برق استان گیلان سبب خسارات مالی زیادی به مردم شهرستان فومن و شفت وارد کرده است. در توزیع اقلام برقی از قبیل کابل خودنگه‌دار، ترانسفورماتور و اعتبارات در سطح استان به ویژه دو شهرستان فومن و شفت نهایت ظلم را در حق مردم روا داشته که باید پاسخگو باشند.

وی افزود: شبکه‌های برق فرسوده شده و ضعف شدید شبکه‌های برق به شکل وسیع مشهود است، به دلیلی ضعف و بی‌تدبیری مدیریت آب منطقه‌ای گیلان در آستانه کار کشاورزی با کمال تأسف هنوز درخصوص لایروبی آب آب‌بندان‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ، سردهنه‌ها اقدامی صورت نگرفته است.

بهروزی فر بیان کرد: با توجه به اینکه درخصوص قیمت برنج در استان‌های شمالی و خرید برنج تضمینی در استان‌های شمالی با کمال تأسف دولت تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376194
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار