خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 12:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نوروزی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی عاجل دولت به وضعیت کشاورزان علی آباد کتول

نماینده مردم علی آباد در مجلس ضمن انتقاد از عدم توجه مسئولان به وضعیت کشاورزان این منطقه، از وزرای کار و صمت خواست تا در جهت رفع مشکلات آن ها تدبیری عاجل بیاندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از حضور با عظمت مردم استان گلستان خصوصا مردم عزیز، ولایتمدار و انقلابی علی آباد کتول در خلق حماسه 11 اسفند تشکر می کنم و به طور ویژه از همه اقوام و بزرگان اعم از برادران شیعه و اهل تسنن که لطف کردند این حقیر را مورد لطف قرار دادند تشکر می کنم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس خطاب به وزرای کار و صمت، ادامه داد: هم اکنون محصول توتون روی دست کشاورزان علی آباد مانده است و هزینه های کاشت، داشت و برداشت بالا است. دستور اکید بفرمایید هم مطالباتشان پرداخت شود و هم در خصوص وضعیت محصولات توتون چاره اندیشی شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان بی تفاوت هستند و این در حالی است که باید یک تیمی به علی آباد بفرستند که 70 درصد توتون کشور را تولید می کند، آن هم در شرایطی که حضرت آقا تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان دارند چرا باید امروز دست رنج این کشاورزان روی دستشان بماند بنابراین درخواست رسیدگی عاجل داریم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376365
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی