خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 11:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

صاحبان صندوق تأمین اجتماعی نسبت به خریداری و مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رضایت ندارند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس عنوان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بداند که صاحبان اصلی صندوق تأمین اجتماعی از اینکه این صندوق مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به عهده بگیرند، رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از افزایش قیمت کالاها و خدمات گفت: اگر قرار است افزایش قیمتی انجام شود ابتدا باید تبعات قیمت‌گذاری مورد بررسی قرار گیرد و کاری صورت نگیرد که کالایی گران شود و سپس از آن موضع عقب‌نشینی صورت گیرد.



نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس ادامه داد: به طور نمونه افزایش 10 برابری کپسول گاز مایع چرا انجام شد و پس از آن قیمت‌ به حالت اولیه برگشت. این مسئله برای نظام هزینه دارد یا موضوع افزایش تعرفه اینترنت که این روزها مطرح بوده لذا در این موارد باید دقت شود.



وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صاحبان اصلی صندوق تأمین اجتماعی از اینکه این صندوق مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به عهده بگیرند، رضایت ندارند.



حاجی دلیگانی اضافه کرد: حرکت گروه‌های مقاومت و استقامت مردم غزه نه تنها باعث بیداری اسلامی بلکه موجب بیداری جهانی هم شده است و این پیروزی را باید تبریک گفت. فضای مجازی که در دست دشمنان ارزش‌های انسانی بود در این موضوع موجب آگاهی‌بخشی ملل مختلف شده است./




پایان پیام


  • کد خبر : 373738
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار