خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 13:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
مرادی خبر داد؛

شهادت یکی از کارمندان اداره منابع طبیعی کامیاران در جریان مهار آتش‌سوزی

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: متاسفانه مطلع شدیم یکی از کارمندان و اعضای اداره منابع طبیعی شهرستان کامیاران که روز گذشته در جریان اطفاء حریق و مهار آتش‌سوزی دچار حادثه شده بود، به درجه اعلای شهادت نائل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سالار مرادی، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از شهادت یکی از کارمندان اداره منابع طبیعی کامیاران خبر داد و گفت:  متاسفانه مطلع شدیم یکی از کارمندان و اعضای اداره منابع طبیعی شهرستان کامیاران که روز گذشته در جریان اطفاء حریق و مهار آتش‌سوزی دچار حادثه شده بود، به درجه اعلای شهادت نائل شده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دوازدهم گفت: قطعا کسی که در راه خدا و خدمت به مردم جان خود را فدا می‌کند، ارزش و جایگاه مهمی در دل مردم و نزد خداوند متعال دارد. برای مرحوم «اسماعیل کریمی» آرزوی غفران و برای خانواده و بازماندگان او آرزوی صبر دارم و به همکاران ایشان تسلیت می‌گویم.

مرادی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص بحث تکراری و حل نشده پول گندم، گفت: سال‌ها است که ما در استان کردستان مشکل تأخیر و پرداخت پول کشاورزان را داریم./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380972
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار