خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سلیمی در تذکری:

سطح کیفی، علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان با شرایط مطلوب فاصله دارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه از افق ترسیم شده عقب است و سطح کیفی، علمی و آموزشی این دانشگاه با شرایط مطلوب فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مدارس سمپاد آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و توسعه این مدارس بر اساس سند تحول محقق نشده است.

وی افزود: در شرایطی که آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، بیش از 6 هزار نیرو در مدارس غیرانتفاعی مأمور به خدمت هستند که این موضوع به ساختار نیروی انسانی آموزش و پرورش لطمه می‌زند و باید این مسئله به شکل جدی اصلاح، مدیریت و مورد بازنگری قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط امروز دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه از افق ترسیم شده عقب است و سطح کیفی، علمی و آموزشی این دانشگاه با شرایط مطلوب فاصله دارد، همچنین موضوع نظارت بر دریافتی مدارس غیرانتفاعی نیز موضوع نگران‌کننده دیگری است که دغدغه مردم و مطالبه حق آنها از آموزش و پرورش است و لازم است نظارت و برخورد پشیمان‌کننده‌ای با متخلفان انجام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380079
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار