خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
صالحی در تذکر شفاهی؛

سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات سلیقه ای عمل می کند

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نمایندگان مجلس و دولت وقت صرف می کنند تا بودجه را تنظیم کنند اما در عمل سازمان برنامه و بودجه هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد و به صورت سلیقه ای اختصاص اعتبار انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مسلم صالحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و روز اصناف، گفت: سازمان برنامه و بودجه در مورد بحث تخصیص اعتبارات به ویژه اعتبارات استانی و تخصیص 3 درصد بودجه نفت و گاز و تملک و دارایی که در سال گذشته به تصویب رسیده بود به 30 درصد هم نرسیده است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه نمایندگان مجلس و دولت وقت صرف می کنند تا بودجه را تنظیم کنند اما در عمل سازمان برنامه و بودجه هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد و به صورت سلیقه ای اختصاص اعتبار انجام می دهد و ای کاش مجلس یک تحقیق و تفحصی از سازمان برنامه و بودجه انجام می داد. امیدوارم که در دولت جدید کاهش کم کاری ها و سلیقه ای برخورد کردن نباشیم.

وی ضمن تشکر از وزیر ارتباطات به دلیل اقدامات انجام شده، گفت: هر عملکردی خالی از ایراد نبوده است بنابراین بحث پوشش اینترنت به ویژه در مناطق صعب العبور یک آفت است بنابراین در این ایام باید دسترسی به اینترنت با سرعت انجام شود اما متاسفانه شاهد این موضوع نیستیم و کیفیت اینترنت نیز در سراسر کشور پایین است.

صالحی خطاب به وزیر نیرو، گفت: مشکلات آب شرب و تنش آبی که در حوزه انتخابیه وجود داشت و دستوراتی را برای حل این موضوعات صادر نمودید اما عملیاتی نشده است، قرار بود اعتباری از بند (ی) بودجه تخصیص پیدا کند ولی همچنان بلاتکلیف مانده است.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به وزیر بهداشت، افزود: حداقل اعتبارات و امکانات در برخی از مراکز بهداشتی و درمانی وجود ندارد، در شهرستان اقلید در برخی مراکز بهداشتی و درمانی حتی ساده ترین مواد ضد عفونی کننده وجود ندارد، آقای وزیر کجایید. ای کاش می آمدید و از نزدیک شرایط مراکز بهداشتی و درمانی را مشاهده می کردید./

پایان پیام

  • کد خبر : 379921
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار