خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سرمدی در تذکر شفاهی:

زیرساخت عمرانی اسدآباد به عنوان محل عبور زائران اربعین نیاز به توجه ویژه دارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم گفت: زیرساخت های عمران شهری اسدآباد به عنوان یکی از مهمترین محل های عبور زوار عتبات و اربعین نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزرای کشور و راه و شهرسازی گفت: شهرستان اسدآباد محل عبور هزاران زائر عاشق است و از محورهای مهم و دارای بیشترین تردد به سمت عتبات عالیات محسوب می شود. نیاز به توجه اساسی نسبت به زیرساخت های عمران شهری و جاده های مواصلاتی دارد.



نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: نیاز است تا از محل اعتبارات ستاد اربعین مساعدت لازم جهت تجهیز و راه اندازی زیرساخت برای پذیرایی از زائران اربعین انجام شود.



وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: جدیت شما در اقدامات جهادی و توجه به مشکلات مردم کاملا مشهود است، اما در برخی از وزارتخانه ها و سازمان های تابعه این جدیت دیده نمی شود. سال گذشته طی نامه ای به شما آمار نگران کننده ای از تبعات ویرانگر بیکاری ناشی از عدم اشتغال اعلام کردم، اما در هیچ وزارتخانه ای که نامه ها را ارجاع کردید، حرکت ندیدیم! آن روز اعلام کردم اگر امروز فریاد من نماینده را از بیکاری، گرفتاری و آوارگی شهرستان را نشنوید، در مقابل خداوند پاسخ نخواهد داد.



سرمدی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: در شهرستان اسدآباد طرح های نیمه تمامی که سال ها به آنها توجه نشده ، باعث آزردگی مردم و از بین رفتن بیت المال شده است. در شهرک مرحوم حاج سید احمد 15 هزار نفر ساکن هستند، مدرسه نیمه کاره مانده، کانون فرهنگیان سال هاست که رها شده، در حالی که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، استخر دانش آموزی در آستانه تکمیل رها شده و تجهیزات آن بیش از یکسال است که خریداری گردیده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: سازمان نوسازی و توسعه مدارس استان همدان نسبت به شهرستان اسدآباد بسیار ضعیف عمل می کند، بارها تذکر دادیم اما عملی نشده است.



وی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان در دست احداث حضرت امیرالمومنین (ع) نیاز به توجه دارد، از محل اختیارات ویژه به این بیمارستان توجه کنید./



پایان پیام

  • کد خبر : 367127
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار