خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
جعفری آذر در تذکری شفاهی:

زائران امام حسین(ع) در ترمینال‌ها و پایانه رها نشوند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در خصوص مراسم اربعین زائران امام حسین(ع) در ترمینال‌ها و پایانه رها نشوند و نرخ‌های چندگانه در خصوص آنها اعمال نشود.

جعفری آذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی جعفری آذر در نشست علنی امروز (یک ‌شنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر من به وزیر محترم کار و رفاه امور اجتماعی راجع به الزام سازمان تأمین اجتماعی برای ابلاغ آیین‌نامه اجرایی ماده پنجاه قانون مربوط به بیمه‌های اجتماعی کارگران و تسری آن به تمام پروژه‌های نهضت ملی و خیر ساز خود مالکی مددجویان بهزیستی است .

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: دومین تذکر به وزارت کار و رفاه امور اجتماعی راجع به بازنشستگان صندوق بیمه آینده سازاست که این بازنشستگان در زمان اشتغال براساس قانون کار انجام شده اما حقوق آنها براساس قانون استخدام کشوری و بازنشستگی کشوری و پرداخت می‌شود لذا اصلاح مورد از وزیر محترم انتظار است.

وی افزود: سوم تذکر بنده به وزیر محترم مسکن و شهرسازی است. سفر اربعین نزدیک است دستور ویژه فرمایید تا زائران امام حسین(ع) در ترمینال‌ها و پایانه رها نشوند و نرخ‌های چندگانه در خصوص آنها اعمال نشود و برنامه‌ریزی منظمی در خصوص این سفرها انجام بگیرد./

 پایان پیام

  • کد خبر : 381619
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار