خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
توسلی:

روستاهای کشور تشنه هستند/ برکت الهی را به نام خود تمام نکنید

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به اینکه در فصل برداشت محصول، برق کشاورزان حدود 5 تا 6 ساعت قطع می شود، گفت: آنچه وزیر نیرو بیان می‌کند با واقعیت جامعه متفاوت است و برکت الهی را به نام خود تمام نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف انرژی در ماه‌های گرم سال، با بیان اینکه آنچه وزیر نیرو بیان می‌کند با واقعیت جامعه متفاوت است و برکت الهی را به نام خود تمام نکنید، گفت: در فصل برداشت محصول، برق کشاورزان حدود 5 تا 6 ساعت قطع می شود و اطلاعاتی که شما بیان می کنید غلط و اشتباه است.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: شما بیان می کنید که روستاهای کشور مشکل آب ندارند حال آنکه  65 روستای حوزه انتخابیه بنده با مشکل کم آبی روبه رو هستند شما 3 سال اطلاعات غلط دادید.

وی با اشاره به وعده وزیر نیرو مبنی بر تولید 10 هزار مگاوات انرژی،  بیان کرد: این انرژی کجاست چرا ما آن را نمی‌بینیم یکی از وظایف شما تامین برق و آب موردنیاز است آیا از تامین آب و برق اطمینان دارید در حال حاضر روستاها تشنه هستند  چرا دروغ می گویید.

توسلی اضافه کرد: چه اقدامی برای رفع ناترازی برق و آب انجام داده‌اید حتی 14 درصد انرژی موردنیاز کشاورزی را نیز نتوانستید تامین کنید./

پایان پیام

  • کد خبر : 379309
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار