خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رشیدی در تذکر شفاهی؛

رسیدگی به وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی مردم ضروری است/یک وجب از خاک گلگون کرمانشاه به هیچ استانی الحاق نخواهد شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ضمن تکذیب الحاق منطقه سومار از استان کرمانشاه به استان همجوار خود، نسبت به وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی مردم تذکر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد رشیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: از ملت شریف ایران به واسطه حضور ارزشمندشان در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری تشکر ویژه دارم، همچنین از مردم قهرمان و دلاورپرور کرمانشاه که برای دومین بار به اینجانب اعتماد کردند تا بار دیگر در مجلس دوازدهم توفیق خدمت به آن ها را داشته باشم قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم به شما مردمان فهیم و قدرشناس به درستی خدمت کنم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، ادامه داد: اگرچه رئیس جمهور تلاش می کند اما همچنان سفره معیشتی مردم کوچک تر می شود در حالی که ماه مبارک رمضان و عید نوروز در راه است لذا آقای رئیسی باید برنامه های خود را برای معیشت مردم ارائه دهد چرا که مردم نگران و گرفتار هستند و پدربزرگان بسیاری در خانواده ها شرمنده فرزندان خود شده اند به همین منظور درخواست دارم کمک کنید در روزهای پایانی سال مردم از حداقل ها در سفره های خود برخوردار شوند.

وی افزود: همچنین بحث الحاق منطقه سومار در استان کرمانشاه به استان همجوار خود ایلام از اساس کذب محض است و در وزارت کشور چنین موضوعی مطرح نیست لذا لازم است تذکر دهم یک وجب از خاک گلگون کرمانشاه به هیچ استانی الحاق نخواهد شد بنابراین مردم از پذیرفتن شایعات کذب در فضای مجازی خودداری کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل زیرساخت های اشتغال در استان کرمانشاه، گفت: سامانه آب سردسیری جزو زیرساخت های بزرگی است که 13 سال ترک فعل شده است در حالی که تکمیل این سامانه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه است و وزیر نیرو قول رسیدگی به آن را داده است ضمن آنکه سامانه مذکور اشتغال بسیاری ایجاد کرده و مانع خروج آب از کشور خواهد شد. همچنین بیش از 100 هزار هکتار زمین را برای کشاورزی مناسب خواهد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376346
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی