خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/22 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ارکانی در تذکر شفاهی:

رسیدگی به موضوع لغو استخدام 6400 معلمی که حکم کارگزینی آنها نیز صادر شده ضروری است

نماینده مردم نیشابور خواستار رسیدگی به وضعیت لغو استخدام 400 نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین شد که با طی مراحل اداری و گزینش، حکم کارگزینی نیز برای آنها صادر و حتی برای آنها حقوق واریز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش، برای 6 هزار و 400 نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین با طی مراحل اداری و گزینش، حکم کارگزینی صادر و برای آنها حقوق نیز واریز کرده است، اما به ناگهان با لغو استخدام آنها سرنوشت و زندگی این افراد با بلاتلکیفی مواجه شده است، بنابراین مسئولان چه پاسخی برای این افراد از جمله در نیشابور و فیروزه دارند؟



نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: احداث بازار دام شهرستان میان جلگه علی رغم طی همه مراحل قانونی باز هم با کارشکنی در استان خراسان رضوی دچار توقف شده و زندگی یکصدهزار نفر در 380 روستا در حال نابودی است، مردم و دامداران میان جلگه باید با این وضعیت چه کنند؟ لذا هر چه سریعتر به داد این مردم برسید.



وی همچنین خطاب به رئیس جمهور افزود: بخش محروم سرولایت زادگاه شهید سردار شوشتری مدتهاست که منتظر عنایت جنابعالی برای ارتقا به شهرستان است، شعار شما توجه به مناطق محروم و توسعه عدالت بود، لذا درخواست دارم مردم سرولایت را دریابید. این در حالی است که مبدأ زائران پیاده به سمت شهرستان های نیشابور و زبرخوان و به سمت مشهد الرضا است، بنابراین دستگاه های دولتی فقط به مشهد امکانات ندهند، بلکه زائران در مسیر نیشابور را نیز دریابند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368063
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار