خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/02 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
عسگری در تذکری:

دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی با توجه به شعار سال داشته باشند

نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، محمدجواد عسگری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران به همه سبزپوشان سپاه گفت: از حرکت ارزشمند هوافضای سپاه در راستای پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی تشکر و اعلام می‌کنیم اگر رژیم بخواهد حرکتی انجام دهد به طور قطع با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: در این رابطه لازم است دستگاه‌های متولی به صورت ویژه امورات مربوط به بخش کشاورزی را مدنظر قرار دهند و در حوزه جهش تولید لازم است بخش کشاورزی حمایت شود.

وی افزود: با توجه به برداشت گندم نیاز است دولت هرچه سریعتر نسبت به پرداخت پول گندمکاران اقدام کند.

عسگری با اشاره به اعمال تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: اگر قرار است جهش تولید با مشارکت مردم انجام شود اعمال تعرفه درست نیست؛ همچنین در مورد قطع برق الکتروپمپ‌های بخش کشاورزی در سنوات گذشته اتفاقاتی افتاد و در نشستی با حضور وزیر نیرو مقرر شد در راستای جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی اقداماتی انجام و بخش کشاورزی به صورت ویژه دیده شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377438
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش