خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 13:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
ابراهیم‌پور در تذکری شفاهی؛

در آستانه سال تحصیلی جدید همچنان نیروهای حق‌التدریسی و ... تعیین تکلیف نشدند

نماینده مردم ایذه، باغ‌ملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی هستیم؛ اما ضمن اینکه هنوز وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور تکلیف معلمان‌ حق‌التدریس، نیروهای خرید خدمات و... را مشخص نکرده است؛ وضعیت بسیاری از کلاس‌های درس هم تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، فرشاد ابراهیم‌پور ن در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید؛ گفت: در آستانه سال تحصیلی هستیم؛ اما هنوز وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور تکلیف معلمان‌ حق‌التدریس، پیش‌دبستانی، نهضتی، طرح امین، معلمان قرآنی، سرباز معلم‌ان و نیروهای خرید خدمات را مشخص نکرده است؛ از طرف دیگر براساس آمارها هنوز وضعیت بسیاری از کلاس‌های درس تعیین تکلیف نشده است.

نماینده مردم ایذه، باغ‌ملک، دزپارت و صیدون  در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس مجلس، کمیسیون آموزش مجلس و همه مسئولان؛ به ویژه رئیس جمهور درخواست ورود به این مسئله و حل مشکل این نیروهای زحمتکش چندین ساله نظام تعلیم و تربیت را دارم.

وی در پایان گفت: درخواست دیگرم از محضر رئیس جمهور تعیین تکلیف مشکلات بازنشستگان است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383353
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار