خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ستوده در تذکر شفاهی؛

خلیفان و گوگ تپه تنها نام شهر را یدک می کشند

نماینده مردم مهاباد در مجلس با انتقاد از اینکه شهرهای خلیفان و گوگ تپه تنها از نام شهر برخوردار شده و ورودی آن ها تغییر کرده است خواستار خدمات رسانی به مردم این مناطق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سلام ستوده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: مهاباد دارای دو شهر خلیفان و گوگ تپه است که سال ها است که تبدیل به شهر شده اند اما شهر خلیفان فقط اسمش شهر است و تابلوی ورودی آن عوض شده است اما فاقد آب کافی، برق پایدار، زمین ورزشی، شعبه ادارات، جایگاه سوخت، بانک و سیلو است و فاضلاب اش دفع نشده است ضمن آنکه مدارس آن فرسوده هستند و تنها درمانگاه این شهرستان فاقد پزشک و امکانات لازم است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهر گوگ تپه نیز فاقد سالن ورزشی، درمانگاه مناسب، فضای سبز، کتابخانه، بانک و شعبه ادارات است و بخش عمده ای از فاضلاب این شهر دفع نشده است.

وی تصریح کرد: مردم گوگ تپه هزینه و عوارض شهری پرداخت می کنند اما دریغ از امکانات و خدمات، ضمن اینکه این شهر نیز همچون خلیفان فقط تابلویش عوض شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد: خلیفان و گوگ تپه چه شهری هستند که مردمشان سال ها است منتظر خدمات رسانی هستند چرا اقدامی در این زمینه صورت نمی گیرد./

پایان پیام  

  • کد خبر : 379951
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار