خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/05 - 08:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محفوظی در تذکری:

خروج آبادان از وضعیت بغرنج جنگ‌زدگی نیازمند همت ملی است

نماینده مردم آبادان در مجلس در سالروز شکست حصر آبادان، خواستار عزم ملی دولت برای خارج کردن آبادان از وضعیت بغرنج جنگ‌زدگی شد که با گذشت 35 سال از دفاع مقدس همچنان باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمجتبی محفوظی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهار‌‌شنبه، 5 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بعد از قرائت سوره نصر گفت: امروز روز بزرگی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس است؛ 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان است که به فرمان امام راحل (ره) صورت گرفت و مردم  آبادان با مقاومت و از خودگذشتگی هم‌میهنان خود، این حصر را به بهترین شکل ممکن شکستند.



نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه آبادان هدف اصلی رژیم بعثی بود و نه شهرهای دیگر، ادامه داد: آبادانی‌ها برای حفظ شهر خود مقاومت و ایثار کردند و اجازه ندادند شهرشان هیچ‌گاه سقوط کند اما از پایان جنگ، مردم غیور آبادان همچنان در وضعیت جنگ‌زدگی به سر می‌برند که بارها به دولت قبل و دولت فعلی در این خصوص تذکر داده‌ام.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان با اشاره به گذشت 35 سال از دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز یک همت ملی برای خارج کردن آبادان از وضعیت بغرنج جنگ‌زدگی است تا آنها را به آرزوی بزرگ خود یعنی رسیدن به شرایط قبل از سال 59 برسانیم./




پایان پیام


  • کد خبر : 368858
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار