خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 11:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سنگدوینی در تذکر شفاهی:

حل مشکل کمبود آب گرگان نیازمند مجوز شیرین‌سازی آب دریا است/ ضرورت پیگیری پروژه تله‌کابین گرگان

نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به مشکل کمبود آب گرگان و شهرستان‌های اطراف آن، خواستار اعطای مجوز انتقال و شیرین‌سازی آب دریا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود ضمن قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات گفت: حضور ملت نشان داد آنها به جمهوری اسلامی و ولایت پایبند بوده و به آن علاقمند هستند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در ادامه در تذکری خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره معطل گذاشتن پروژه تله‌کابین گرگان عنوان کرد: این پروژه حدود 20 سال به طول انجامیده در حالی که تأییدات لازم را دارد.

وی افزود: رئیس جمهور در جریان سفر نخست خود به استان گلستان، موضوع تله‌کابین را مطرح و در سفر دوم دستورات لازم جهت اخذ مجوز از سوی آقای سلاجقه داده شد تا پیگیری و ابلاغ شود که تاکنون ایشان اقدامی نکرده است.

سنگدوینی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: کمبود آب شرب در گرگان و شهرستان‌ها و روستاهای اطراف، نیازمند مجوز شیرین‌سازی آب دریا و اجرای خط انتقال آب و شیرین کردن آب دریا دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در پایان در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اقدام نسبت به اجرای قیمت‌گذاری گندم بر اساس دستور کمیسیون کشاورزی به مبلغ کیلویی 9هزار و 500 تومان شد و خاطر نشان کرد: گندم گلستان مرغوب‌ترین گندم کشور است و حمایت از این کشاورزان ضروری است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376345
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری