خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 11:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

حق و حقوق گندمکاران پرداخت نشده است

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: نسبت به حق و حقوق طلب گندمکاران کاری نشده است، در این زمینه چه کاری باید انجام شود و آنها کجا باید بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فتح‌الله حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به سرپرست نهاد ریاست جموری گفت: در خواست دارم ماده 10 و 12 مدیریت بحران برای بخشیدگی جرائم وام زلزله سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرینی را اجرایی کنید، زیرا باید گفته شود که یک بار صدام و یک بار هم زلزله طبیعی خانه مردم را ویران کرد و در حال حاضر نیز در فشار هستند چرا که بانک‌ها مرتبا به آنها اخطار می‌دهند که باید جریمه وام‌ها را پرداخت کنید لذا مردم ناچارند از ترس بانک‌ها خانه‌ خود را ترک کنند بنابراین درخواست دارم به مشکلات این مردم رسیدگی کنید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس خطاب به وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: قرار بود مشکلات بیمارستان های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب پیگیری کنید اما با کمال تأسف سلامت مردم به خطر افتاده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از وزیر اقتصاد در تذکری خطاب به وی افزود: امروز برای مطالبات زلزله آمده بودید تا مشکلات را پیگیری کنید اما در کنار آن منطقه آزادی که بیش از چند سال است از تصویب آن می‌گذرد اما طرح جامع آن به تصویب نرسیده و یکسری سوء استفاده در هیأت مدیره آن مشاهده می‌شود لذا خواهمشندیم این را قانونمند کنید.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: شما مسئولیت برنامه و بودجه را قبول کردید اگر توان ندارید و مسئولیت قبول کردید چرا پاسخگو نیستند، با گذشت سه ماه از سال در پرداخت حقوق خانواده شهدا، رزمندگان ایثارگران قصور شده است، چرا پاسخگو نیستید و شهامت داشته باشید در حضور مردم عذرخواهی کنید.

حسینی در تذکر دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: نسبت به پرداخت طلب گندمکاران چه کاری باید انجام شود و کجا باید بروند. نسبت به حق و حقوق طلب گندمکاران کاری نشده است.

وی ضمن تشکر از وزرای دفاع، راه و کشور بابت ساخت تونل پاتاب گفت: جانانه پای کار آمدند و تلاش خود را کردند تا مشکل مردم به سرعت حل شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379924
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار