خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 10:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
دهمرده در تذکر شفاهی:

حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را در راستای خدمت‌گزاری سنگین می‌کند

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مردم شریف ایران که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در انتخابات حضور پررنگی داشتند باید تشکر کرد و این موضوع وظیفه مسئولان را در راستای خدمت‌گزاری سنگین می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم شریف ایران که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته‌اند و در انتخابات حضور پررنگی داشتند باید تشکر کرد و این موضوع وظیفه مسئولان را در راستای خدمت‌گزاری سنگین می‌کند.  

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس افزود: متأسفانه در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه بداخلاقی‌های صورت گرفته است که انتظار می‌رود متولیان امر با جدیت این موضوع را رسیدگی کنند تا خدای ناکرده کام شیرین مردم تلخ نشود.

وی با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان گفت: در راستای خدمت‌رسانی به سیل زدگان استان باید از مسئولان تشکر کرد ولی ضرورت دارد یک بار برای همیشه به زیرساخت‌ها توجه شود تا نزول رحمت الهی به زحمت تبدیل نشود.

دهمرده افزود: خشکسالی شمال سیستان و بلوچستان طاقت مردم را به سر آورده است و دیگر فرصت باقی نمانده لذا درخواست می‌کنم هرچه سریعتر برای رفع این موضوع رسیدگی‌های لازم صورت پذیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376184
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار