خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 11:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نقدعلی در تذکر شفاهی:

حادثه حرم شاهچراغ نشان داد هنوز هزاران جوان ایرانی پای کار انقلاب و اسلام هستند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ برای دومین بار، نشان دهنده خوی استکبار و سگان قلاده بر گردن یعنی داعش است، اما ایثار و فداکاری جوان رشید داخل حرم، فرزاد بادپا را رقم زد که به استقبال شهادت رفت و تروریست حرامی را خلع سلاح و مهار کرد. این حماسه که الگوی دیانت و شهامت می باشد، نشان دهنده آن است که علی رغم تمام تبلیغات سوء دشمن، هنوز هزاران جوان پای کار انقلاب و اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: اربعین حسینی که مقدمه ظهور امام زمان (عج) است با برخی ضعف تدبیرها موجب رنجش خاطر عاشقان کوی حسینی شده است. کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما و گرانی آن که قرار بود با اضافه شدن 2 هزار دستگاه اتوبوس حل شود، متاسفانه همچنان مشکل و معضلی در این زمینه است.



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه اینجانب  که حسینیه ایران است، از نبود و گرانی بلیط اتوبوس و هواپیما گله مند هستند، ادامه داد: حادثه تروریستی شاهچراغ برای دومین بار، نشان دهنده خوی استکبار و سگان قلاده بر گردن یعنی داعش است، اما ایثار و فداکاری جوان رشید داخل حرم، فرزاد بادپا را رقم زد که به استقبال شهادت رفت و تروریست حرامی را خلع سلاح و مهار کرد. این حماسه که الگوی دیانت و شهامت می باشد، نشان دهنده آن است که علی رغم تمام تبلیغات سوء دشمن، هنوز هزاران جوان پای کار انقلاب و اسلام هستند.



وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: تقاضا داریم با آزادسازی 6 میلیارد دلار منابع ارزی، آثار این آزادسازی در معیشت مردم به صورت عام و در معیشت روزانه مردم به صورت خاص ملموس باشد.



نقدعلی درخصوص شهادت برخی از نیروهای فراجا در روزهای اخیر گفت: تقاضا داریم در کمیسیون تخصصی، قانون مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز تشدید شود و از سوی دیگر دولت و نیروی انتظامی امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367010
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار