خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 11:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
میرزایی در تذکر شفاهی؛

توسعه صنایع فولاد بخشی از مشکلات استان چهارمحال و بختیاری را برطرف می کند

نماینده مردم بروجن در مجلس با اشاره به اینکه ظرفیت ایجاد صنایع فولاد در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: توجه به این صنعت بخشی از مشکلات اشتغال استان را برطرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا میرزایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه به پروژه های نیمه تمام بروجن به ویژه جاده بروجن- مبارکه که 35 کیلومتر جاده سال ها در دست احداث است و کمربندی بروجن مدتی است تعطیل شده و پیمانکار دست از کار کشیده است. با توجه به اینکه ترافیک سنگین جاده خوزستان از داخل شهر عبور می کند و زندگی مردم را مختل کرده باید به احداث کمربندی توجه شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل بی توجهی به صنعت در استان چهارمحال و بختیاری تذکر می دهم، صنایع فولاد در استان ظرفیت قابل توجهی دارند. استان در بحث اشتغال مشکلات زیادی دارد که با توجه به صنعت فولاد بخشی از آن برطرف می شود.

وی افزود: به وزیر بهداشت به دلیل شرایط نامناسب خدمات بهداشت و درمانی در بروجن و ضعف مدیریت در این شهرستان تذکر می دهیم. ایجاد یک درمانگاه شبانه روزی در محل بیمارستان سابق بخشی از این مشکلات را برطرف می کند.

میرزایی عنوان کرد: به وزیر نفت در خصوص اجرای پروژه 20 ساله پتروشیمی در بروجن که 3 تن از روسای جمهور بر آن مهر تائید زدند تذکر می دهم. مردم منتظر اجرای این پروژه ها هستند.

وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: به دولت کانادا متذکر می شوم، سپاه با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد و خم به ابرو نمی آورد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379923
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار