خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 12:35
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
نادری قرائت کرد

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد نادری در نشست علنی امروز (شنبه، 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:



تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و تعداد 50 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن.



تذکر احمد مرادی نماینده قشم و بندرعباس به وزیر میراث فرهنگی در خصوص ضرورت تاسیس اداره میراث فرهنگی در شهرستان خمیر.



تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و تعداد 22 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم در تسریع پرداخت حقوق و مزایای قراردادی آبفای استان گیلان.



تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و تعداد 14 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت تامین آب شرب روستای بزمه بیجار تالش.



تذکر محمد باقری نماینده بناب به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تامین حقآبه روستاها و شهر بناب.



تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و قشم به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تسریع در پرداخت حقوق کارکنان شرکت های پیمانکاری آب و فاضلاب استان هرمزگان.



تذکر پرویز اوسطی و تعداد 25 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص لزوم پرداخت کامل 15 درصد از حقوق وصولی از معادن 2 شهرستان قروه و دهگلان به این مناطق توسط سازمان برنامه و بودجه.



تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر نیرو؛ لزوم تسریع در تامین آب شرب صنعت و کشاورزی از منابع فراحوزه ای، همچنین تذکر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در عملیات اجرایی و بهره برداری راه آهن اردبیل- میانه.



تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و 16 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم واگذاری 4 دستگاه دیالیز به بیمارستان ماسال.



تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر بهداشت و درمان و همچنین وزیر علوم و تحقیقات فناوری در خصوص حل مشکل ادامه تحصیل دانشجویان پزشکی، همچنین تذکر این نماینده به وزیر اقتصاد؛ ضرورت پاسخگویی در خصوص اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با مسائل ارزی.



تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم انجام اقدامات ضروری در خصوص کاهش حوادث رانندگی و مصدومین ناشی از تصادفات.



تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و تعداد 27 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ لزوم تست و تزریق پنی سیلین در بیمارستان ها و درمانگاه ها به دستور سازمان غذا و دارو، همچنین تذکر این نماینده به وزیر تعاون؛ لزوم رسیدگی در عملکرد شرکت تعاونی مسکن مراتع اصفهان و گروه های 44 و 55 توپخانه ارتش.



تذکر سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر بهداشت؛ در خصوص ضرورت پیشگیری و تشخیص بیماری های صعب الاعلاج قبل و بعد از ازدواج و همچنین اوتیسم و همچنین تذکر این نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ در خصوص ضرورت ارائه امکانات آموزشی، بهداشتی و درمانی و افزایش یارانه بیماران بهزیستی و اوتیسم.



تذکر حسین حق وردی نماینده شهریار و تعداد 22 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت؛ لزوم تسریع در افتتاح و بهره برداری از بیمارستان امام خمینی شهریار با توجه به وعده رئیس جمهور.



تذکر حسین گودرزی نماینده درود و ازنا و 20 نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ لزوم رسیدگی به کوتاهی شرکت ملی پخش و همچنین مدیرعامل نفت لرستان در عقب نشینی دیوار شرکت نفت از وسط شهر ازنا./



پایان پیام

  • کد خبر : 365430
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار