خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سلیمی در تذکر شفاهی:

تحریم سپاه پاسداران از سوی کانادا نشان داد این کشور استقلال خود را به دیگران فروخته است

مردم تهران در مجلس دوازدهم با بیان اینکه تحریم سپاه توسط دولت کانادا را محکوم می کنم، گفت: این اقدام نابخردانه نشان داد دولت کانادا استقلال خود را به دیگران فروخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در ابتدا تحریم سپاه توسط دولت کانادا را محکوم می کنم،  این اقدام نابخردانه نشان داد دولت کانادا استقلال خود را به دیگران فروخته است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت، گفت: رهبر معظم انقلاب به نامزدها توصیه کردند که مراقب باشند تا اقدامات و سخنانشان باعث شادی دشمن نشود. همچنین مراقب باشند، دشمنی صهیونیست‌ها و دشمنان نام و نشاندار این کشور آنها را فریب ندهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع برخی افراد مسئله‌دار در ستادهای کاندیداها، گفت: اینها همان‌هایی هستند که کارنامه آنها مشمول فساد، کلاهبرداری سیاسی و بیتالمال‌خواری است، لذا نامزدها باید از این مسائل مراقبت کنند چرا که این افراد فرصت طلبانی هستند که در فصل انتخابات به دنبال کلاهبرداری سیاسی اند‌.

وی تاکید کرد: چرا در این شرایط برخی برجام خسارت محض را موجب افتخار، تورم ۶۰ درصدی را گشایش، تحریم بنزین هواپیمای شخص وزیر امور خارجه را مدال، راه ندادن آقای ابوطالبی به سازمان ملل را تعامل و نساختن مسکن و بیچاره کردن مردم را توسعه و قطعی برق را عین تدبیر می‌دانند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379952
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار