خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/22 - 12:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

تجهیزات اطفای حریق در سرپل ذهاب ، قصر شیرین و گیلانغرب وجود ندارد

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس گفت: تجهیزات اطفای حریق در حوزه انتخابیه‌‌ام وجود ندارد لذا خواهشمندم به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، فتح الله حسینی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور گفت: به داد کشاورزان دست پینه بسته برسند.

نماینده مردم سرپل ذهاب ، قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس ادامه داد: سریال آتش‌سوزی در جنگل‌ها، مراتع و اراضی کشاورزی غرب کشور خصوصاً شهرستان‌های گیلان‌غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب، پاوه و ثلاث باباجانی تمامیت ندارد. در هفته گذشته بیش از هزار هکتار از جنگل و مراتع و بیش از صد هکتار از گندمزارهای حوزه انتخابیه اینجانب در آتش سوخت.

وی افزود: با کمال تأسف به علت عدم وجود تجهیزات اطفای حریق از جمله بالگرد و سایر امکانات در منطقه محروم هستیم، وزیر محترم کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی از جمله چغندرقند که اکثر اراضی زیرکشت حوزه انتخابیه را به خود اختصاص داده است با کمال تأسف برای کشاورزان مشکل درست شده و محصولات روی دست آنها مانده است،چه کسی پاسخ‌گوی این مسائل است؟ لطفاً دستور فرمایید به داد این عزیزان برسند.

حسینی در تذکر دیگر خطاب به وزیر کشاورزی بیان کرد: نسبت به پرداخت پول گندم تحویل شده بیش از چهل روز است که کشاورزان سرگردان هستند. انتظار دارم که این آتش‌سوزی قطعاً فردا در همدان و در استان‌های دیگر اتفاق می‌افتد، این موضوع حتماً رسیدگی شود، خصوصا از آقای مخبر انتظار دارم برای بازنشستگان و فرهنگیان که مشکل دارند نسبت به طلب آنها اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ادامه داد: از وزیر محترم دفاع خواهش می‌کنم نسبت به صدور دفترچه برای رزمندگان معسر و حقوق جانبازان و حقوق رزمندگان در سال جاری که هنوز اضافه نشده اقدام کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379430
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار