خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 12:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
هاشمی در تذکر شفاهی؛

تبدیل بیمارستان شهید رحیمی به پلی کلینیک جامعه کارگری خراسان جنوبی را ناامید کرد

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تبدیل بیمارستان شهید رحیمی به پلی کلینیک که آن را مغایر با قوانین مربوطه دانست، خواستار حفظ آن به عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید حسن هاشمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بیمارستان شهید رحیمی بیرجند به پلی کلینیک در حالی تبدیل شده است که مامن سلامت جامعه محروم کارگری خراسان جنوبی است و در پی آن این قشر واجب الحمایه را متحیر کرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه به رغم پیگیری کتبی و حضوری مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی آن هم در حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و برخلاف بخشنامه سرپرست نهاد ریاست جمهوری شاهد تبدیل مهم ترین بیمارستان جامعه کارگری استان به پلی کلینیک بودیم.

وی تصریح کرد: این اقدام عجولانه در فرآیند تبدیل دولت مغایر با قوانینی از جمله بند 4 سیاست های کلی جمعیت ابلاغی رهبر معظم انقلاب ماده 49 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بند 3 فصل 16 قانون برنامه هفتم توسعه و بند 9 اصل 3 قانون اساسی است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، افزود: با توجه به خدمات ارزشمند این بیمارستان و ضرورت حفظ زایشگاه و بیمارستان تخصصی انتظار می رود بیمارستان شهید رحیمی بیرجند به عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حفظ شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380958
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار