خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی؛

تاخیر پرداخت مستمری سه ماهه 13 هزار مددجو بهزیستی/ نیکزاد: وزیر کار پیگیری کند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: 13 هزار مددجوی بهزیستی سه ماه است که مستمری خود را به دلیل اختلافات سازمان‌ها دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 27 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: 13 هزار مددجوی بهزیستی سه ماه است که مستمری خود را دریافت نکرده‌اند. این مبلغ به دلیل اختلاف میان سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه به تاخیر افتاده است، این موضوع را حتما پیگیری کنید.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس اضافه کرد: دولت به دلیل این که مطالباتی که در قانون بودجه و 130 هزار میلیارد تومان باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کرد را نداده است و بخش عمده‌ای از آن باقی مانده متناسب سازی حقوق کارگران تامین اجتماعی پرداخت نشده است، ضمن اینکه لشکری و کشوری هم کامل انجام نشده اما این افراد حتی یک میلیون علی‌الحساب دریافت نکرده‌اند.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر عنوان کرد: از این تریبون به وزیر کار و معاون پارلمانی وی عرض می‌کنم این 13 هزار مددجوی بهزیستی که مستمری‌هایشان به تاخیر افتاده است و دولت هم بنا دارد عدالت را اجرا کند، دور از انصاف است و باید به صورت ویژه پیگیری شود و باید به رییس کمیسیون اجتماعی در این خصوص گزارش داده شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383527
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار