خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 11:08
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : گروه های مطالب,صحن
فتحی در نطق میان دستور:

بهبود وضعیت معیشتی و حل معضل بیکاری جوانان از اولویت مطالبات مردم است

نماینده مردم سنندج در مجلس با بیان اینکه مردم از بیکاری فرزند تحصیل‌کرده خود نگران هستند، گفت: مردم انتظار دارند مشکلات آنها با تدبیر نمایندگان و مسئولان اجرایی برای همیشه حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محسن فتحی در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: اکنون که در سایه الطاف کریمانه حضرت دوست و با حضور مردم وقت شناس به ویژه مردم هوشیار کردستان، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسیده و نتایج آن اعلام شده، وظیفه می دانم تشکر خود را نثار مردم هوشیار، شریف و عظیم الشان دیار مهربانی و غیرت به ویژه حوزه انتخابیه ام، سنندج، دیواندره و کامیاران کرده و به دلیل قدردانی آنها، پیشانی شکر زمین بگذارم و خداوند را خاضعانه برای اعطای فرصت دوباره خدمت به چنین مردمی سپاس گویم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از همه نامزدهای رقیب و هواداران آنها، دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اجرایی، بازرسی و نظارت، اعضای قوه قضائیه و مجریه، اعضای شورای تأمین، نیروهای مسلح، اصحاب رسانه و همه آحاد دیار سنت و فرهنگ، گفت: مردم شریف کردستان در روز یازدهم اسفندماه نشان دادند با وجود همه گلایه ها، به اهمیت وظیفه خود در مسیر ساختن کردستانی آبادتر، آگاه بوده و آن را با حضور پرشور پای صندوق های رأی به رخ بدخواهان این دیار همیشه سربلند کشیده و بار دیگر یادآوری کردند که باید با اتحاد و فارغ از هر گرایشی، بیش از گذشته برای پیشرفت کردستان و ایران عزیز همت کنیم.

وی افزود: بار مسئولیتی که مردم سنندج، دیواندره و کامیاران برای بار دوم بر دوش اینجانب گذاشته اند، بیش از بار نخست بر روی شانه هایم سنگینی می کند چرا که اعتماد دوباره با وجود همه قصور و تقصیرهای ناخواسته این بنده ناچیز در 4 سال گذشته تنها در صورتی ممکن بود که مردمانی با نهایت قدرشناسی، اندک خدماتی که به واسطه ادای دین و عمل به وظیفه به آنها داشتند، در نظرشان بزرگ جلوه کند و تصمیم گرفته باشند تا فرصتی برای اتمام برخی کارهای نیمه تمام در اختیار خادم خود قرار دهند.

فتحی ادامه داد: به پاس این بزرگ منشی بی حد و حصر برادران و خواهران عزیز با خدای خود عهد می دانم تا برای احقاق حقوق حقه آنها در چارچوب وظایف قانونی خود در خانه ملت تلاش کنم که در درجه نخست رضایت حق تعالی و در درجه دوم رضایت مردم در 4 سال پیش رو، بیش از 4 سال قبل حاصل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: اینجانب همه کسانی را که در 4 سال گذشته به ویژه در هفته ها و روزهای اخیر بدون در نظر گرفتن تأکیدات قانون کریم و دین مبین اسلام و به پیروی از نفس اماره، در حق این بنده سراپاتقصیر، جفا کردند به خداوند متعال واگذار می کنم و از همگان درخواست دارم که با در نظر داشتن خداوند بینا و بصیر، از این پس چیزی جز حقیقت بر زبان نیاورند و با خلاف واقع گویی ناشی از تکیه بر گمان واهی، کام مردمی که امیدوارانه برای بهبود وضعیت سرزمینشان پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند، تلخ نکنند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان کوچک ترین خادم مردم کردستان، طی 4 سال گذشته از تمام ظرفیت های خود در خانه ملت برای انجام وظیفه وکالت مردم استفاده کردم اما با این حال نتوانسته ام آنچه شایسته موکلان شریف خود است به صورت تمام و کمال به انجام برسانم که از این رو از همه مردم صمیمانه پوزش می طلبم.

فتحی در ادامه با بیان اینکه در 4 سال گذشته تلاش کردیم شاخص های مختلف را در شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران ارتقا دهیم، یادآور شد: در سایه الطاف خداوند سبحان و با همراهی و همکاری مسئولان اجرایی، موفقیت های بزرگی حاصل کنیم که در بخش های عمران، درمان، فرهنگ و هنر چشمگیر بود.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان افزود: با وجود همه تلاش های صورت گرفته، کردستان هنوز به جایگاهی که شایسته آن است نرسیده و نیاز است با همراهی سایر همکارانم، مشکلاتی را که مردم را رنج می دهد حل کنیم که جز با تدبیر و برنامه ریزی ممکن نیست.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت معیشتی و حل مشکل بیکاری جوانان از اولویت مطالبات مردم است. مردم از بیکاری فرزند تحصیل کرده خود نگران بوده و انتظار دارند این مشکل با تدبیر نمایندگان و مسئولان اجرایی برای همیشه حل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم برای حل وضعیت راه های روستایی کردستان کارهای ماندگاری کرده اما شریان های اصلی حمل و نقل زمینی در کردستان با مشکلات زیادی همراه است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376187
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار