خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/02 - 14:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
حدادی در صحن علنی:

بسیج در ماموریت‌های مربوط به محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال موفق بوده است

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: ماموریت‌هایی در محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سازندگی به بسیج سازندگی داده شده که موفقیت‌های ویژه ای داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 2 آبان) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با بندالحاقی (یک) ماده 102، گفت: منظور از این بند تقویت کمی و کیفی بسیج و اجرای فرمان اعتلای بسیج و نقش آفرینی بیشتر نیروهای مردمی است.



نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما همه مدیون خون پاک شهدای عزیز و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستیم، ادامه داد: بسیج همواره در تمام عرصه‌هایی که ورود کرده، با موفقیت عمل کرده است.



وی با بیان اینکه بسیج در جذب، آموزش، ساماندهی و حفظ انسجام، مقابله با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی و امنیت مردم نقش آفرینی داشته است، اضافه کرد: باید به بسیج به ویژه در برنامه 5 ساله توجه جدی شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در کمک به دولت، تصریح کرد: ماموریت‌هایی در محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سازندگی به بسیج سازندگی داده شده که موفقیت‌های ویژه ای داشتند./

  • کد خبر : 370501
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار