خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 12:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
متفکرآزاد در تذکر شفاهی؛

برخی دولتمردان اسبق به دنبال توقف راه شهید خدمت هستند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اظهارنظر برخی دولتمردان اسبق مبنی بر توقف راه شهید رئیسی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، روح الله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: دیدم در اخبار یکی از دولتمردان گفته بود راه شهید رئیسی متوقف شود، بله متوقف شود اما چه راهی را بیابیم، آیا راه دولتی را بیابیم که مسکن نساخت، از اتاقش بیرون نیامد، نفت نفروخت، انبارهای استراتژیک اش خالی بود، کرونا را نتوانست جمع کند، تورمش طغیان کرد، رشد اقتصادی اش صفر بود!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما راه آن دولت را انتخاب کنیم یا راه شهید رئیسی عزیزمان که با مردم بود، یک و نیم میلیون بشکه نفت فروخت، سه و نیم میلیون بشکه نفت تولید کرد، دو و نیم میلیون مسکن را کلید زد، 570 همت از بدهی های دولت های قبل را پرداخت کرد، تجارت با آفریقا را 200 درصد و با آسیا را 43 درصد افزایش داد، به سازمان ها و پیمان های بین الملل ملحق شد، به شانگهای و بریکس که نصف دنیا بودند ملحق شد، رشد اقتصادی را با نفت و بدون نفت به مرز 5.6 رساند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی تورم را از مرز 60 درصد به کمتر از 40 درصد آورد و تولید ناخالص داخلی را 2 برابر کرد. ثبات بازار مرغ و گوشت را ایجاد کرد، ذخایر استراتژیک کشور از 3 هفته به یک سال افزایش داد، سیاست منطقه ای بی نظیرش با همسایگان را تنش زدایی کرد، پول های بلوکه شده در کره و عراق را آزاد کرد. اخلاق مدار بود، به منتقدانش بی سواد و بی شناسنامه نگفت. از 700 کشته کرونا را به صفر رساند، رتبه بندی معلمان را اجرا کرد، در مقابل فساد بود، 1200 پرونده قضائی برای رد اموال بیت المال تشکیل داد، زمین های ساحلی را ایجاد کرد، بین مردم بود و رکورد سفرهای استانی اش به 10 روز رسید، دولتش انضباط مالی داشت و دریاچه ارومیه 1500 میلیارد تخصیص داد. در زمان فعالیت مس سونگون را گرفتیم، چاپ اسکناس نماد تبریز گرفت بنابراین باید به کدام مسیر پایبند باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379956
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار