خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/01 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
زندیان طی تذکر شفاهی:

باید مشکلات کشاورزان بیجاری در زمینه حمل و نقل و لوازم برداشت برطرف شود

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید مشکلات کشاورزان بیجاری در زمینه حمل و نقل و لوازم برداشت برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا زندیان طی تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین گفت: لازم می‌دانم اتفاق بزرگ و ماندگار ثبت جهانی فرش نفیس بیجار گروس که به عنوان فرش آهنین یاد می‌شود را به مردم فرهنگ و هنردوست ایران ارز تبریک و تهنیت داشته باشم.



وی افزود: همچنین از وزیر نیرو درباره رسیدگی به خواسته‌های مردم بیجار به ویژه درباره حقابه کشاورزی، آب شرب ، فولاد و تامین اعتبار احداث تصفیه سد تلوار و همچنین ماده ۲۳ اجرای سد شیخ بشارت و ارجاع آن به سازمان برنامه و بودجه و نهایتاً انتخاب پیمانکار خط انتقال آب سد سیاهزار به شهرستان بیجار تشکر می‌کنم.



وی در ادامه تاکید کرد همچنین از ریاست سازمان صدا و سیما و مجموعه صدا و سیمای کردستان درباره موافقت با تاسیس رادیوگروس در شهرستان بیجار تشکر می‌کنم.



زندیان در ادامه طی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای وزیر همانطور که استحضار دارید برداشت گندم از مزارع و کشتزارهای شهرستان بیجار آغاز شده است .با توجه به اینکه در سال جاری به لطف خدا بارندگی‌ها به قدری بوده که با افزایش محصول مواجه بودیم اما هنوز مشکلاتی از قبیل حمل و نقل و لوازم برداشت وجود دارد که باید برطرف شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 365520
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار