خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محمدیاری در تذکر شفاهی:

بانک مرکزی جلوی تسهیلات خرد را گرفته است/ ضرورت ورود جدی وزیر اقتصاد به این موضوع

نماینده مردم طوالش در مجلس گفت: بانک مرکزی جلوی تسهیلات خود را گرفته و مردمی که با 10 و 20 میلیون تومان می‌توانند زندگی خود را متحول کنند مورد بی‌مهری بانک‌ها قرار گرفته‌اند و ضروری است وزیر اقتصاد به این موضوع ورود و بانک مرکزی را مکلف به ارائه تسهیلات خرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: خدمت صادقانه منشأ اثر خیر در جامعه خواهد بود و هرچند امروز مشکل اقتصادی و معیشتی مردم به قول رهبر معظم انقلاب اگر نادیده انگاشته شود بزرگترین خطا است.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امور مهم مردم امروز معیشت است و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اموری است که بیشتر آحاد مردم در سطح میان‌دست و پایین دست با آن درگیر هستند.

وی با انتقاد از اینکه بانک‌ها امروز نمک بر زخم مردم می‌پاشند، افزود: بانک مرکزی جلوی تسهیلات خود را گرفته و مردمی که با 10 و 20 میلیون تومان می‌توانند زندگی خود را متحول کنند مورد بی‌مهری بانک‌ها قرار گرفته‌اند و ضروری است وزیر اقتصاد به این موضوع ورود و بانک مرکزی را مکلف به ارائه تسهیلات خرد کند.

محمدیاری یادآور شد: ضروری است وزیر جهاد کشاورزی در مورد بحث خوداشتغالی به سازمان جنگل‌ها تکلیف کند، در مناطق شمالی به ویژه مناطق گردشگری، زمینه خوداشتغالی را مدنظر قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376426
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش