خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحیمی مظفری در تذکر شفاهی:

بالاترین درجه خدمت، سربازی در این نظام و برای مردم است

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 25اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لازم می‌دانم در روزهای آخر مجلس یازدهم از حضور همه ملت شریف ایران در انتخابات مجلس قدردانی کنم و به همه منتخبین عزیز در مجلس دوازدهم تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق برای همه آنان دارم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس ادامه داد: از همه عزیزانی که مجدد به بنده اعتماد داشتند تشکر می‌کنم، همچنین از همه عزیزانی که این بار سنگین مسئولیت را از دوش اینجانب برداشتند و اجازه دادند در جای دیگر خدمت را ادامه دهم قدردانی می‌کنم، کماکان عرصه خدمت فراهم است و امیدوارم از این سنگر به سنگر دیگری بتوانیم با هدف خدمت به مردم تأثیرگذار باشیم.

وی در ادامه از همکاران خود، ریاست مجلس، اعضای هیأت رئیسه، هیأت رئیسه، اعضای کمیسیون و دولتمردان قدردانی کرد.

رحیمی مظفری تصریح کرد: هدف همه ما خدمت به مردم بود و بالاترین درجه خدمت سربازی در این نظام و برای مردم و سربازی مقام عظمای ولایت که رأس این نظام مقدس است و همه ما جان، مال و آبروی خودمان را در این عرصه گذاشتیم، است. نتیجه هر چه که باشد برای ما قطعا مقدس و محترم است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: سعی کردیم در این 4 سال آبرویی که مردم به ما دادند و اعتباری که از آنها گرفتیم را صرف مردم و نظام کنیم  و امیدوارم توانسته باشم خادم خوبی برای آنها باشم و از آنها تقاضا دارم این خادم کوچک خود را حلال کنند.

وی اضافه کرد: لازم می‌دانم در در نطق پایانی خود تشکر ویژه ای از خانواده ارجمندم، دوستان و همکارانم که در کنارم بودند و بالاترین سختی‌ها را متحمل شدند و صبر کردند، قدردانی و تشکر کنم و امیدوارم اگر توانستم کاری انجام دهم باقیات و صالحات خود و همه عزیزانی که در این رنج و مرارت این خدمت خالصانه به مردم را تحمل کردند قرار بگیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378420
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی