خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رشیدی در تذکر شفاهی:

انتقاد به نحوه اجرای قانون واردات خودرو/ نرخ خرید تضمینی گندم باید اصلاح شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه نرخ خرید تضمینی 17 هزار و 500 تومان گندم با وجود قیمت نهاده‌های کشاورزی، تراکتور و ادوات کشاورزی برای کشاورزان خسارت‌بار است از وزیر کشاورزی خواست تا با برگزاری جلسه شورای قیمت‌گذاری نرخ مذکور را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم غیور و بزرگ کرمانشاه تشکر می‌کنم و همچنین از اقوام کرد، لک، فارس و مذاهب شیعه و اهل سنت و اهل حق قدردانی می‌کنم. همچنان که با شما عهد بستم بر سر منافع شما با هیچ شخص و جریانی معامله نخواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: آقای علی‌آبادی تکلیف واردات خودرو چه شد، تنها ما نماینده مردم هستیم یا شما هم وزیر مردم هستید؟ کجای دنیا خودروی بی‌کیفیت را با این قیمت بالا به مردم می‌دهند؟ مردم چه کاری کنند؟ تا کی آرزوی سوار شدن به خودروی خوب را در دلشان داشته باشند؛ خواهشمندم جواب دهید، شما فرمودید این مشکل را درست کرده و به مردم پاسخ خواهیم داد.

وی خطاب به وزیر ارتباطات افزود: تا چه زمانی باید پول مردم به جیب توزیع‌کنندگان فیلترشکن برود، این چه کاسبی است که برای آنها درست کردید؟ فیلتر گذاشته‌اید که برخی از آن کاسبی کنند، در حال حاضر جوانان با استفاده از فیلترشکن به سایت‌های غیراخلاقی وارد می‌شوند. در این مورد به مردم و مجلس پاسخ دهید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما شورای قیمت خرید تضمینی گذاشتیم تا کشاورزان آسیب نبینند، تعیین نرخ خرید تضمین 17 هزار و 500 به کشاورزان خسارت وارد می‌کند. لطفاً در شورا دستور کار قرار داده، جلسه تشکیل دهید و قیمت 17 هزار و 500 تومان برای سال آینده را اصلاح کنید. با وجود قیمت فعلی نهاده‌های کشاورزی، تراکتور و ادوات کشاورزی نرخ مذکور موجب خسارت به کشاورزان شده و باید اصلاح شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376422
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی