خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 12:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
مرادی در تذکر شفاهی؛

امکانات و فضای آموزشی در نواحی روستایی سنندج بسیار ضعیف است

نماینده مردم سنندج در مجلس از وضعیت امکانات و فضای آموزشی نواحی روستایی حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و افزود: در نواحی روستایی این منطقه مدارس در دو شیفت در کلاس های 40 نفری برگزار می شود که در این شرایط دانش آموزان نمی توانند آمادگی و شکوفایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سالار مرادی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هفته گذشته در زمان حضور وزیر جهاد کشاورزی در صحن نکاتی را مطرح کردیم این هفته نیز در پی بازدید میدانی که از حوزه انتخابیه داشتیم بحث پرداخت محصولات زراعی و خرید تضمینی مطرح شد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون اساسی دولت موظف شده است وسایل آموزش و پرورش را تا پایان مقطع متوسطه فراهم کند اما در بازدیدی که روز پنجشنبه از منطقه نایسر سنندج داشتیم متاسفانه مشاهده کردیم که امکانات و تجهیزات و وسایل آموزش و پرورش در این منطقه بسیار ضعیف و محدود است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: در نواحی روستایی و کم برخوردار که نیاز به فضای آموزشی مناسبی دارند مدارس در دو شیفت در کلاس های 40 نفری برگزار می شود که در این شرایط دانش آموزان نمی توانند آمادگی، تربیت و شکوفایی لازم را داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379707
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار