خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 09:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
طاهری درباره اجرای قانون ساماندهی خودرو؛

افزایش قیمت خودرو در زمان تحویل نارضایتی مردم را به دنبال دارد

نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به کارشکنی خودروسازان در جریان تحویل خودرو به مردم، گفت: بیشترین نارضایتی مردم از نحوه ثبت‌نام، افزایش قیمت خودرو در زمان تحویل و دیگر کارشکنی‌ها است، لذا باید قانون به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، مصطفی طاهری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن گفت: در دولت قبل با چند مشکل اساسی در حوزه خودرو روبرو بودیم، نخست آن که تولید خودرو به نصف کاهش پیدا کرد و این مسئله یک نیاز انباشته به همراه داشت و واردات نیز کاهش یافت، هرچند دولت سیزدهم تلاش کرد این فاصله را کمتر کند با این وجود خودرو دارای سه ضلع  است که هر سه ضلع آن یعنی خودروساز، مردم و دولت ناراضی هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیشترین نارضایتی مردم از نحوه ثبت‌نام، افزایش قیمت خودرو در زمان تحویل و دیگر کارشکنی‌ها است، لذا باید قانون به درستی اجرا شود.

وی درباره تولید خودروی اقتصادی گفت: قرار بر این بود که خودروسازان در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند تا اقشار کم درآمد جامعه نیز بتوانند خودرو خریداری کنند اما کم‌کاری‌های بسیاری در این حوزه مشهود است. همچنین طبق قانون قرار بود موتورسیکلت‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شد اما این قانون هنوز اجرا نشده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 379654
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار