خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 16:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فلاحی در تذکری:

اعضای شورای امنیت سازمان ملل سر و ته یک کرباسند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تمام اعضای شورای امنیت فارغ از ژست‌های مختلف سیاسی‌شان سر و ته یک کرباسند و امروز به دنبال صیدهای سیاسی و اقتصادی خود از اقیانوس خون مردم غزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سارا فلاحی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: مرگ بر سیاست و دروغ، مرگ بر حقوق بی‌بشر، مرگ بر شورای بی‌امنیت، مرگ بر ژست‌های سیاسی، مرگ بر سکوت‌های مصلحتی، مرگ بر هیولای بیت‌ لحم، مرگ بر سیاست مردانی که امروز به خون مردم غزه شنای رفاه می‌کنند و چرخ دنده‌های نظامی و اقتصادی را در خون مردم بی‌گناه غزه به گردش در می آورند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرگ بر قلم‌ها و دوربین‌های اجاره‌ای که 70 سال است که دشنه صهیونیست را در پهلوی فلسطین ندیده‌اند و امروز به ضرب دلار و به خدعه دلار از پای عدالتخواهی افتاده‌اند و در سوگ مضحک قاتل هر روز مقتول را به مسلخ قلم‌های اجاره‌ای خود می‌برند. امروز زنان و کودکان غزه را در بازار فضیحت سیاست به حراج گذاشته‌اند، هر کس نداند ما می‌دانیم.



وی بیان کرد: تمام اعضای شورای امنیت فارغ از ژست‌های مختلف سیاسی‌شان سر و ته یک کرباسند و امروز به دنبال صیدهای سیاسی و اقتصادی خود از اقیانوس خون مردم غزه هستند. مرگ بر سیاست بی‌بشر و درود بر مقاومت برای وطن./



پایان پیام

  • کد خبر : 370057
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار