خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 13:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

اعتبارات کرمانشاه در 8 سال جنگ تحمیلی در کجا هزینه شده است؟

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با بیان اینکه کرمانشاه طی 8 سال جنگ تحمیلی هزاران بار موشک باران شده است گفت: اعتباراتی که در این زمان به کرمانشاه تخصیص داده شد به دلیل موشک باران در این استان هزینه نشد، حال سوال بنده این است که این اعتبارات در کجا هزینه شده است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فتح الله حسینی در نشست علنی امروز ( یک شنبه 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به رئیس جمهور گفت: مردم کرمانشاه بیش از 67 هزار رای تقدیم رئیس جمهور کردند. ضمن آرزوی توفیق برای ایشان تاکید می کنم که بیکاری در استان کرمانشاه به مرز خطر رسیده است

نماینده مردم قصرشیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کرمانشاه طی 8 سال جنگ تحمیلی هزاران بار موشک باران شده است. اعتباراتی که در این زمان به کرمانشاه تخصیص داده شد به دلیل موشک باران در این استان هزینه نشد، حال سوال بنده این است که این اعتبارات در کجا هزینه شده است؟ امروز نفت و شهر و خسروانی و بیش 50 روستای خالی از سکنه داریم که انتظار داریم دولت به این منطقه کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: سامانه گرمسیری با کمال تاسف مورد بی مهری قرار گرفته است و لذا از دولت درخواست دارم هیاتی برای بررسی این موضوع به کرمانشاه اعزام کنید.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت برای تکیمل بیمارستان گیلان غرب و قصر شیرین و سر پل ذهاب قول  کمک داده اند که باید به آن وفا کنند. امروز در این مناطق کبود پزشک داریم. /

پایان پیام

  • کد خبر : 381629
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار