خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 12:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فلاحی در تذکر شفاهی:

اعتبارات پروژه ها در استان ها با اولویت و متوازن توزیع نمی شود/ضرورت تامین اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه کنارگذر غربی همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه کنارگذر غربی همدان به میلیارد تومان نیاز دارد که در سفر رئیس جمهور به استان همدان 400 میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شد اما تاکنون 32 میلیارد تومان بیشتر به آن داده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور در خصوص وضعیت پروژه های استانی، گفت: اعتباراتی که به پروژه های استانی تخصیص داده می شود به صورت متوازن و با اولویت توزیع نمی شود یکی از این پروژه ها کنارگذر غربی همدان است.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز نمایندگان استان غرب کشور طوماری را پیرامون پروژه مذکور امضا کردند، در آستانه اربعین حسینی (ع) هستیم، ساعت ها مردم در این مسیر و در تقاطع ها معطل می شوند و طبق گزارش های دریافتی از مسئولان هفته گذشته 3 الی 4 نفر از هموطنانمان در تصادف جاده ای محور مذکور فوت کردند. این حق الناس است.



وی ادامه داد: از رئیس جمهور درخواست دارم نسبت به موضوع مذکور به استانداران تذکر داده و هم در تخصیص اعتبارات همت جدی داشته باشند. این پروژه 700 میلیارد تومان نیاز دارد که در سفر رئیس جمهور به استان همدان 400 میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شد اما تاکنون 32 میلیارد تومان بیشتر به آن داده نشده است.



فلاحی اضافه کرد: پروژه راه آهن همدان نیز که با 20 میلیارد تومان تکمیل می شد به تاخیر افتاد و هم اکنون به 100 میلیارد تومان نیاز دارد که باید برای تخصیص اعتبار آن نیز اهتمام ویژه ای صورت بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367015
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار