خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
یوسفی در تذکر شفاهی:

اصلاح زیرساخت‌های راه استان خوزستان در آستانه سفر اربعین تسریع شود

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های استان خوزستان خواستار اصلاح آن تا پیش از برگزاری سفر زیارتی اربعین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تأکید بر ضرورت رفع محرومیت و حل مشکلات در نظام جمهوری اسلامی گفت: علیرغم اینکه مشکلات بسیاری تاکنون برطرف شده است اما تأمین آب شرب در کشور، به خصوص در مناطق کم برخوردار خوزستان همچنان دارای ایراد است.



نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس در ادامه با اشاره به گلایه‌مندی مردم در حوزه تأمین آب عنوان کرد: این در حالی است که 7 سد بزرگ در منطقه وجود دارد اما علیرغم آبرسانی از سوی دولت به 1800 روستا لازم است این عملیات تسریع شود.



وی افزود: در حوزه آب کشاورزی نیز کشاورزان پایین دست از حمیدیه تا دشت آزادگان چندین سال است که با مشکل مواجه بوده و در خصوص استمهال وام آنها نیز علیرغم مصوبه مجلس اقدامی نشده است.



یوسفی ادامه داد: توجه به حقوق بازنشستگان با توجه به صندوق‌های حمایتی نفت و تأمین اجتماعی در حوزه لشکری و کشوری که مستقیماً با معیشت این افراد ارتباط دارد، ضروری است.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه خواستار پرداخت قیمت تضمینی گندم با توجه به شرایط روز شد.



نماینده مردم اهواز در پایان ضمن ابراز گلایه‌مندی از زیرساخت‌های حوزه راه در استان خوزستان که فاقد استانداردهای ایمنی است، اظهار داشت: لازم است با توجه به قرارگیری در آستانه زیارت اربعین، در اصلاح این موضوع تسریع شود. همچنین لازم است دولت نسبت به پرداخت فوق‌العاده پرسنل وزارتخانه‌های کشور و جهاد کشاورزی اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 365005
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار