خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 12:08
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در نطق میان دستور:

استاندار قزوین، شهرستان تاکستان را به محاصره اقتصادی کشانده است

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: استاندار قزوین، شهرستان تاکستان را به محاصره اقتصادی کشانده و نیروها را قلع و قمع کرد. وی ضعیف ترین استاندار بوده و بسیاری را پروژه ها را در استان نتوانست به سرانجام برساند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  رجب رحمانی در نشست علنی امروز ( یک شنبه،  9 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت روز شورا و هفته معلم و روز کارگر گفت: امروز علاوه بر اینکه در تمامی مجالس با سلاح شجاعت و شهامت و گرفتن حق مردم و دفاع از کیان نظام صحبت می کردم امروز صلاح مظلومیت را برآن اضافه می کنم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم شهرستان تاکستان بیش از 12 بار به بنده اعتماد کرده و 6 دوره رای نمایندگی مجلس و 3 دوره رای مرحله دوم گرفته ام. من تا ابد مدیون ملت بزرگوار ایران هستم که نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی به اعتبارنامه بنده رای دادند. به ملت بزرگوار ایران عشق می ورزم و تا آخرین لحظات خون و زندگی در خدمت اسلام، انقلاب، نظام و رهبری خواهم بود.

وی افزود: مردم شهرستان تاکستان شجاعت و شهامت را زمانی معنا کردند که از لشکر 88 کرمانشاه در زمان پیروزی انقلاب برای سرکوبی تظاهرات در تهران جلوگیری کردند و 19 بهمن در تاریخ این کشور بنام شهرستان تاکستان تصویب شده  است.

رحمانی بیان کرد: در تمامی دوره ها سعی کردم آنچه که حق است و برای دفاع از مردم است اقدام کنم.خدمات بسیاری انجام شد که  در این مدت کوتاه امکان گفتن آنها نیست اما به گوشه ای از آنها اشاره می کنم. استان شدن قزوین، پیگیری سه سد مهم استان، شبکه های آبیاری و زه کشی و مسئله گازرسانی روستاها و دانشگاه ها و قیمت تضمین محصولات کشاورزی و اصلاح محصولات و باغداری و و بعنوان رییس صادرات غیر نفتی حضور در اتحادیه اروپا و حل مشکلات تعرفه های تنبیهی که این موارد در مقابل رشادت ها و شهادت ها و شهامت ها چیزی نیست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: وقتی شهید بزرگوار سلیمانی، باکری و همه شهدا از جمله شهید رجایی، شهید بهشتی و شهدای انقلاب اسلامی و شهید بزرگوار اعلام کردند که ملت بزرگوار ایران صدها بار جانم فدای شما مردم باشد، جایی به گفتن این مسائل نمی باشد.صدها نماینده مثل من قطعا به یک موی شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی نمی ارزد.

وی در خصوص دفاع از مقام شامخ امامت و ولایت در دوران غربت اصولگرایان اضافه کرد: بنده در مجلس ششم سخنرانی کردم . فقیه بزرگوار و عادلی همچون آقای خزعلی از قم شخصا تماس گرفتند و فرموند" پسرم!نطق شما را گوش دادم و امام زمان را خوشحال کردید و شما را دعا کردم" . این بزرگوار بعد از چندی به منزل بنده تشریف آورده و در حضور آقایان حدادعادل، باهنر، امامی راد، ترقی و تعدادی از دوستان اعلام کردند " من در خبرگان قدم های کوچکی را برای رهبریت حضرت آقا برداشته ام . به شماها بگویم که در دنیای فعلی اسلام نه جمهوری اسلامی شخصیتی مثل مقام معظم رهبری پیدا نمی شود. ایشان را تنها نگذارید و پشتیبان ایشان باشید". سر و جان ما فدای مقام معظم رهبری. اگر جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هیچ چیز نمی داشت که همه چیز دارد. همین که در راس حکومت شخصیت بزرگواری مثل ولی فقیه و جانشین ائمه قرار می گیرد، تحصیل حاصل شده بود.سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم ادامه داد: عزیزان شورای نگهبان 12 دوره بنده را تایید کردید. درود بر فقهای شورای نگهبان از جمله مرحوم یزدی، شاهرودی، امامی کاشانی و خزعلی و باقی عزیزان اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟ شما با این توصیه هایی که مقام معظم رهبری گفتند افرادی را که فتنه گر بوده و از فتنه گران حمایت کردند، کسانی که در شوراها تایید نشده بودند، تایید کردید اما رجب رحمانی به همراه 26 نماینده مظلوم مجلس انقلابی جز 15هزار و 200 نفر هم نمی شدند. در این مسئله به ما ظلم شد. مردم می خواهند بدانند .من اعلام می کنم که به مردم خدمت کردم. سر و جانم فدای مردم.اگر خدمت نمی کردم که 12 دوره به من اعتماد نمی کردند. به ما ظلم شد. شما هر خیانتی که اگر من کردم به تعبیر و تصور خودم خدمتگزار بوددم. جان و سلامتی خود را 46 سال در خدمت نظام بودم.شما به بهانه یک ویس 3 دقیقه ای که بفلان شخصیت توهین کردید.

وی افزود: آقای صادقی مقدم به ما ظلم کرد. اقای صادقی مقدم حقوق نادان بود و مسائلی را می خواست بزور به گردن بنده بیاندازد و رقبای انتخاباتی نامردی کرده و در حق بنده ظلم کردند و اگر مسائلی در مورد خودم، خانواده ام و فرزندانم هست بگویید که مردم نیز مطلع شوند.

رحمانی خطاب به رییس جمهور بصورت گله بیان کرد: ما انتظار داشتیم زمانی که بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور آمد شما با یک تلفن معاون سیاسی وزیر کشور را برکنار کنید. این بخشنامه وحدت قوا را برهم زد. مگر رهبری نفرموند که روح برادری، تفاهم و توافق باید میان سه قوه حاکم باشد.اینجا نمی شود گفت که با نماینده ها نروید و نماینده از استاندار اجازه بگیرد. ما یک سال دیگر انتخابات ریاست جمهوری داریم. من خیلی رک صحبت می کنم. جز خداوند از کسی نمی ترسم.خط قرمز من فقط مقام معظم رهبری بوده است.یک سال دیگر همه استانداران و فرمانداران تغییر می کنند. این ها را شما گذاشته اید.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم اظهار کرد: استاندار قزوین شهرستان تاکستان را به محاصره اقتصادی کشانده است. نیروها را قلع و قمع کرد. وی ضعیف ترین استاندار بوده و بسیاری را پروژه هابا سه هزار میلیارد تومان 194 روستا و 14 شهر انجام میشد امروز با 10 هزار میلیارد تومان انجام نمی شود.این استاندار را چه کسی گذاشته است.وزیر کشور گفت اطلاعی از این قضیه ندارم. ما انتظار داریم به داد استان قزوین برسید. شما در این ظلم هایی شریک نشوید که استاندار قزوین و برخی از مسئولین کردند.  مجلس بزرگترین حمایت ها را از این دولت کرد و بزرگترین ضربه ها را بخشی از این دولت به این مجلس زد. حق این مجلس بالاتر از این ها بود/

پایان پیام

  • کد خبر : 377740
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی