خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/03 - 16:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
/بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳/

اختصاص اعتبار برای اشتغال‌زایی در مناطق محروم، روستایی و عشایری

نمایندگان مردم در مجلس برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی و همچنین تسهیل اشتغالزایی برای جوانان اعتباراتی را اختصاص  داد تا از طریق پرداخت تسهیلات از تولید و اشتغال حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه‌شنبه 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، با ردیف‌های (8)، (9) و (10) بند (ب) تبصره (2) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.



در ردیف (8) بند (ب) تبصره (2) ماده واحده آمده است؛  تا ده درصد(10%) از منابع مالی جزء (1) بند «الف» این تبصره به‌منظور پرداخت تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال جهت  تأمین زیرساخت‌های تولید و اشتغال در مناطق محروم کشور اختصاص می‌یابد. ‌‌‌‌‌‌‌



در ردیف (9) بند (ب) تبصره (2) ماده واحده نیز آمده است: منابع مالی جزء (5) بند «الف» این تبصره جهت ادامه اجرای پرداخت تسهیلات موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد.



همچنین در ردیف (10) بند (ب) تبصره (2) ماده واحده آمده است: تا بیست درصد(20%) منابع مالی جزء (5) بند (ژ) تبصره (6) این قانون صرف برنامه‌های پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان درخصوص اشتغال جوانان پس از تأیید شورای عالی اشتغال می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375204
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار