خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
هاشمی نیا در تذکر شفاهی:

آموزش و پرورش نیازمند استفاده از ظرفیت همه نیروهای مدرس است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به مشکلات عدیده آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت‌ها برای آموزش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هادی هاشمی نیا در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، 27 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اجرای قانون همسان سازی را حق مسلم و قانونی بازنشستگان دانست و گفت: چرا قانونی تصویب می کنیم در حالی که منابع آن را پیش بینی نمی کنیم و اگر منابع آن موجود است چرا اجرا نمی شود در حالی که 3 سال است که قرار است اجرا شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران، خرید خدمات آموزشی و معلمان غیرانتفاعی می توانند به عنوان ظرفیت های آموزش و پرورش باشند، عنوان کرد: البته مورد آخر جزء قانون نیست اما از این ظرفیت نیز می توان استفاده کرد که تجربه و علم کافی را دارند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به نحوه برگزاری آزمون استخدامی ماده 28 آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: طی این آزمون 3 برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند اما نتیجه آن به خوبی اعلام نشده و تعیین نمی شود که بر چه اساسی افراد نمره نمی آورند. باید از این ظرفیت نیز به ترتیب فضلی برای ساماندهی نیروی انسانی استفاده کنند چرا که در حال حاضر آموزش و پرورش با 40 نفر کلاس اداره می شود و نیاز به استفاده از ظرفیت ها دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383529
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار