خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 12:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
بندپی در تذکر شفاهی:

آلودگی آب شرب روستاهای شرق نوشهر غیرقابل تحمل شده است

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: آلودگی آب شرب حوزه انتخابیه اینجانب به ویژه در روستاهای شرق نوشهر غیرقابل تحمل شده و با کوچکترین بارانی آب شرب مردم آلوده می‌شود، متأسفانه همه تذکرات و سوالات ما به اقدام عملی منجر نشده است، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی در  نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن وتوی آتش‌بس حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل توسط مدعیان حقوق بشر در تذکر شفاهی خود گفت: نیروگاه زباله‌سوز شهرستان نوشهر این روزها با ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی، صوتی و شیرابه‌ها سلامت مردم را به طور جدی مورد تهدید قرار داده‌ و صدای مردم و مسئولین را درآورده است. وزیر کشور دستورات لازم در این زمینه را صادر کند تا با قید فوریت به این موضوع رسیدگی شود و نگرانی مردم رفع شود.



نماینده مرددم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در تذکر به وزیر نیرو ادامه داد: آلودگی آب شرب حوزه انتخابیه اینجانب به ویژه در روستاهای شرق نوشهر غیرقابل تحمل شده است و با کوچکترین بارانی آب شرب مردم آلوده می‌شود، متأسفانه همه تذکرات و سوالات ما به اقدام عملی منجر نشده است، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود./




پایان پیام


  • کد خبر : 372889
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار