خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در تذکر شفاهی:

آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان از سه سد طالقان، نهب و کینه ورس تامین می شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان از سه سد طالقان، نهب و کینه ورس با رهاسازی آب تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از حضور بی سابقه مردم شریف استان قزوین و مردم سراسر کشور و شهرستان تاکستان در تشییع باشکوه جنازه شهیدان مدافع حرم و شهید علی آقابابایی که در روز قدس امسال بی نظیر بود صمیمانه تشکر می کنم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رؤسای محترم سه قوه درخواست دارم مسئله مالباختگان کشور را که در 20 استان حضور دارند به صورت جدی پیگیری کنند، این مسئله در توان مجموعه استانی نیست. با اعزام قضات با تجربه و حسابداران با تجربه موضوع را بررسی کنند و کلیه افرادی که در این حوزه کوتاهی و ترک فعل کرده اند اعم از مسئولین قضائی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی نمایندگان مجلس بررسی شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه از دولت محترم ضمن تشکر به خاطر زحماتی که می کشند درخواست دارم مشکلات حوزه ارز و مسائل اقتصادی کشور را به صورت جدی پیگیری کنند، عنوان کرد: تامین آب کشاورزی و شرب شهرستان تاکستان از سه سد نهب، طالقان و کینه ورس با رهاسازی آب عملی شود. از سد طالقان برای تغذیه مصنوعی تاکستان باید اقدام شود. حفر 4 حلقه چاه عمیق برای تامین آب کشاورزی و شرب شهرستان تاکستان که از بی آبی می سوزد باید اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس، گفت: استاندار قزوین از سیاسی کاری ها و سیاسی بازی ها دست بردارد و به فکر مردم باشد، چرا نیروهای توانمند شهرستان تاکستان قلع و قمع می کند. این استاندار لیاقت یک بخشداری و فرمانداری را ندارد. جایگاه مردم قزوین بسیار بالاتر از این بود. این استاندار به استان قزوین و مردم تاکستان ظلم کرد. به داد مردم برسید./

پایان پیام

  • کد خبر : 376969
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی