خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/06 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری :

یمنی‌ها همچنان مقتدرانه در صحنه رویارویی با آمریکا و انگلیس ایستاده‌اند

نماینده مردم تهران، ری،شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات نظامی از سوی آمریکایی ها و انگلیس ها به یمن نشان از ضعف آنها داشته و گویای این است که در مقابل یمنی ها کم آورده اند.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حملات شب گذشته امریکا و انگلیس به 18 نقطه یمن،گفت: اقدامات انگلیس و امریکا در حمله به یمن یکسری اقدامات ایضایی برای فریب مردم خود است تا از این طریق وانمود کنند که حائز قدرت نظامی و سیاسی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات نظامی امریکایی ها و انگلیس ها در یمن جز نفرت چیز دیگری را ذهن و فکر مردم منطقه به وجود نخواهد آورد، ادامه داد: امریکایی ها و انگلیسی ها در پی این اقدامات به دنبال طرح این نکته هستند که پیرو مسائل غزه مشغول حمایت از اسرائیلی ها هستند که باید گفت اتفاقا این نوع حمایت نفرت ایجاد می کند.

کوثری با بیان اینکه یمنی ها همچنان مقتدرانه در صحن رویارویی با امریکایی ها ایستاده اند، تصریح کرد: یمنی ها نشان داده اند که در مقابله زورگویی امریکایی ها کنار نمی کشند و اهداف و برنامه خود در این زمینه را رسما اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه مقابله یمنی ها پیرو زورگویی امریکایی ها و انگلیسی ها همچنان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مقابله یمنی ها پاسخی به جنایاتی است که امریکایی ها و انگلیس ها در غزه مرتکب می شوند. همچنین یمنی ها تاکید داشتند که مسیر کشتی هایی که به سمت اسرائیل در حرکت هستند را خواهند بست و یا منحدم خواهند کرد.

کوثری با بیان اینکه امریکایی ها و انگلیس ها باید حقیقت صحنه را درک کرده و دست از جنایات خود در غزه بردارند، ادامه داد: بنابراین این قبیل اقدامات نظامی از سوی آمریکایی ها و انگلیس ها به یمن نشان از ضعف انها داشته و گویای این است که در مقابل یمنی ها کم آورده اند چراکه حتی برخی از کشورهای منطقه در جنگ با یمنی ها هم نتوانستند کاری را از پیش ببرند و یمنی ها پیروز شدند حال چطور ممکن است دیگر کاری را از پیش ببرند که باید گفت این امر نشدنی است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376025
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی